Σελίδες

Ένα κορίτσι χορεύει στον ουρανό,στο δωμάτιο

Φίλα με ακόμα



Είμαι το καρφωμένο βλέμμα στο μονόζυγο της πόρτας. Το φαγωμένο βαμμένο μαύρο νύχι του δείκτη μου. Το τικ-τακ του ρολογιού μου που με ακολουθεί παντού. Το repeat του τραγουδιού που μου κόλλησε από τη στιγμή που άνοιξα τα μάτια μου. Η γαμημένη εργασία που πρέπει να κάνω.Είμαι η Χιροσίμα και οι πυρηνικές έρευνες του Φέρμι.  Είμαι η πικρή γεύση του americano  και ο ήλιος που δε χώράει να μπει στο δωμάτιο μου και προτιμώ να μείνω μέσα ,παρά να τον χαζεύω απ'έξω. Είμαι οι μαλακίες που σκέφτομαι . Είμαι η  συνδρομή του γυμναστηρίου που λήγει. Είμαι το "απο Δευτέρα " μου και ας είναι Τρίτη. Είμαι αυτός ο κωλο-αριθμός που μου έχει κολλήσει στο ρημαδιασμένο μυαλό μου. Από τις τουλίπες έχουν ανθίσει οι 3. Τυχαίο ? Είμαι όλα αυτά τα σκατά . Με τέτοια ψυχολογία , Φίλα με ακόμα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: