Σελίδες

Εδώ κάνουμε βασικά λάθη, τίτλους θα ψάχνουμε τώρα

Αν κάνεις συντακτικά λάθη ακόμα και στη γλώσσα του σώματος , φαντάσου τι θα γινόταν αν η ζωή σου γέμιζε ρήματα. Το υποκείμενο θα γινόταν ένα με το αντικείμενο και το κατηγορούμενο θα γινόταν κατηγορώ. Κατήγορος κανείς.
Συντάσσω > συν + τασσω . Εμένα κι εσένα . Μαζί . Αυτό κι αν είναι συντακτικό λάθος. Αγαπάω, αγαπώ. Συνηρρημένο α' τάξεως ! Ποτέ δε σε ευχαριστούσαν τα δευτερότριτα . Για το Θεό! Σ'αγαπΆω , δε σ'αγαπώ. Ένα Αγαπάω για μένα,σκέτο, παρακαλώ. Τα δικά μου αισθήματα δε συναιρούνται. Κουβέντα, μη βγάλεις . Η πληρότηρα δε θέλει υπότιτλους για να κατανοηθεί. Το μαζί δεν έχει ανάγκη τον καθένα για να είναι ολόκληρο.
Δε θα σου πω ψέματα , δεν μου έλειψε το μαζί. Και αν εσύ λιποτακτείς στο όνομα της αλήθειας το γνωρίζω ήδη .
Κάποτε υπήρξαμε μαζί. Μόνο που εδώ δε βρίσκω που είναι το λάθος. Στον αριθμό ή στην σύνταξη. Έρωτας δεν είναι το μαζί, είναι το απαραίτητο . Είναι το σε θέλω πιο πολύ απ'όσο σε έχω.  Ένα βίωμα θανάτου ,γιατί ο έρωτας πεθαίνει πάντα νέος. Τι περίεργα επιλεκτική που είναι η ερωτική μνήμη?
Δεν μου έλειψε ο ηλεκτρισμός από το άγγιγμά σου , ούτε οι φλέβες του προσώπου σου. Χάρηκα όμως που σε γνώρισα . Και ας μείνει ο αόριστος παρελθόν. Το μαζί παραμορθώθηκε και αχρήστεψε. Περίεργα επιλεκτική η ερωτική μνήμη....



"Ο συντηρητισμός και ο φόβος ταιριάζουν
σε μικροζωές και ανθρώπους δειλούς που δεν τολμούν να
 ρισκάρουν ούτε ένα εκατοστό της μετριότητάς τους ."
 Χωρίς  Κραγιόν

Δεν υπάρχουν σχόλια: